Klacht Auto IJssel Nieuwegein: Aanbetaling terug wegens teruggedraaide kilometerstand

Klachtnummer
# 15378
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Nieuwegein bij Autobedrijf IJssel had ik een Audi A3 S-line gekocht met 197.000 kilometer op de teller. Ik moest gelijk € 250,- aanbetalen.

De week erop bleek na een NAP-check dat bij dezelfde auto de kilometerstand minimaal 48.870 kilometer is teruggedraaid, de verkoper beweerde hier niets van te weten.

hierop hoefde ik de auto niet meer omdat de kilometerstand zeer belangrijk voor mij is.
Ik heb de verkoper gebeld en verzocht de koop ongedaan te maken en terugbetaling van de aanbetaling.
De verkoper weigerde mijn aanbetaling terug te geven.
Wel bood hij mij een korting aan van € 400,-. daar ga ik niet mee akkoord.
Ik eis mijn aanbetaling terug, ik heb dit in een aangetekende brief duidelijk gemaakt maar kreeg daarop geen reactie.

De oplossing

ik eis mijn aanbetaling van € 250,- terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto IJssel Nieuwegein hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Auto IJssel Nieuwegein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen