Klacht Auto Indumij: Slechte communicatie en de service van de auto duurt echt te lang

MEEw

Slechte communicatie... Daar is alles mee gezegd. Constant moet je er achteraan bellen, klant is absoluut geen koning bij Indumij, zowel niet in Breda als in Oosterhout. Klantvriendelijkheid of behulpzaam is ook niet iets wat ze daar hoog in het vaandel hebben staan. Mijn weigerende Renault stond hemels breed 100 meter van de garage af, maar niemand die even behulpzaam was... nee, ik kon gewoon 3 kwartier op het sleepbedrijf wachten. Oh wacht meneer er is iets fout gegaan, wil u nog 3 kwartier wachten??! Dat is 2 weken geleden nu... vorige week vrijdag zou hij klaar zijn, niets gehoord uiteraard en vandaag zelf maar weer gebeld... Deze week moet hij echt klaar zijn, meneer. Intussen een leenauto van 35 euro per dag.

Sowieso geen leenauto kosten rekenen... Ben inmiddels gewend dat ik overal achter aan moet lopen daar dus in dat sprookje geloof ik niet meer, dan maar een financiele compensatie voor de leenauto

Auto Indumij
    Geachte heer van Berkel,

Wat vervelend om te lezen dat u een niet-positieve ervaring met ons bedrijf heeft. Ik zal uw klacht intern uitzetten en laat een collega contact met u opnemen om een en ander te bespreken.

Nogmaals onze excuses!

Auto Indumij
    Janno Leijtens
    MEEw
    Beste Janno,

De auto is inmiddels klaar. Bedankt voor je snelle reactie.

Ook een klacht indienen over Auto Indumij?