Klacht Auto Indumij: Teleurstellend bedrijf

Aloys

Ik heb een Renault trafic. Deze heb ik gekocht bij Indumij in Oosterhoud. Er zit al vanaf de 42000km een tik in de motor die niet opgelost word. Ik heb er nu 98000km mee gereden en de bus is al 5 keer bij de dealer geweest voor dit probleem maar het word niet opgelost. Ik heb zelfs contact gehad met Renault Nederland die zeggen dat het word opgelost maar ook die geven geen gehoor. Ik heb 2weken terug contact gehad het Renault en de bus mocht naar een andere dealer en daar had ik ook meer vertrouwen in omdat ik weet dat het bij Renault in Oosterhoud niet helemaal goed gaat dus hij mocht naar Etten Leur niet wetend dat dit ook Indumij is en dat het weer niet opgelost is dus mensen het blijkt dat er bij Renault niets gedaan word met garantie gevallen wat wel zou moeten. In zal na deze waarschijnlijk ook geen Renault meer kopen.

Dat de motor niet meer tikt

Auto Indumij
    Geachte heer Wiedenroth,

Vervelend om te lezen dat het probleem tot op heden niet opgelost is. Ik zal uw klacht doorsturen naar mijn collega's van klantenservice. Zij zullen het vervolgens met u opnemen om samen tot een goede oplossing te komen.

Aloys
Geen

Ook een klacht indienen over Auto Indumij?