Klacht Auto Indumij: verkeerde diagnose onnodige kosten!

weijgers

auto sloeg constant op start onderbreking naar renault indumij etten leur en daar werd na het uitlezen me verteld dat het aan mijn sleutel zou liggen???! ik gezegd we sinds de aankoop auto deze sleutel al gebruikte en ik zeker wist dat dat het niet was. Hun zeiden 1000% dat het de sleutel was en als ik een nieuwe zou kopen dat het probleem zou zijn opgelost. en als hij op start onderbreker zou slaan hij met die sleutel eraf gehaald zou kunnen worden. Maar helaas DAT WAS NIET ZO ! klacht ingediend bij renault nederland, deze heeft contact opgenomen met etten leur , die vertelde dat hun niks gezegd zouden hebben hij 1000% zou werken en het probleem voorbij zou zijn ( gelukkig het gesprek opgenomen) doordat renault etten leur dit zei tegen renault nederland geven zij mijn 50 incl btw kadobon om bij renault te besteden?

ik heb op aandringen van renault etten leur een nieuwe sleutel gekocht van 172 euro omdat hij dan 1000% zou gaan werken en ik van mijn probleem af zou zijn maar helaas

mijn geld terug. Hij is nu bij een erkend BOVAG bedrijf in breda Gemaakt! Na het uitlezen kwam er een heel ander probleem aan het licht als dat is bevestigd bij de RENAULT. Kosten te maken 350 euro. en nu is het probleem wel degelijk weg! helaas van de weg gegooide 172 euro voor een niet goede diagnose.

dit alles op papier laten zetten door het BOVAG bedrijf in Breda

Auto Indumij
    Geachte mevrouw Weijgers,

Het betreurt ons te lezen dar u niet geheel tevreden bent over onze service. Wij gaan uw verhaal intern bespreken en geven u op korte termijn een reactie.

Auto Indumij
    weijgers
    wij hebben renault nederland aan de telefoon gehad , renault etten leur ontkent alles en weigert dus geld terug te geven, ik wil best die nieuwe sleutel inleveren want dat was het probleem niet maar wil mijn geld terug. jullie adverteren ermee en ik heb dus op verkeerde diagnose onnodige kosten gemaakt en mijn auto is dus nu met wel een goede diagnose gemaakt in 1x bij een bovag bedrijf in breda a 350 euro!

hopelijk komen jullie met een passend bod ipv die kadobon van 50 euro incl BTW
    weijgers
    geen reactie geen oplossing gehad van auto indumeij.

weijgers

Ook een klacht indienen over Auto Indumij?