Klacht Auto-katalysator.nl: Geld terug op mijn rekening

malatyali_84@hotmail.com

Ik heb een katalysator gekocht via autokatalysator maar het onderdeel was niet goed blijkt later mijn auto gaf weer storing heb inmiddels alle gevraagde stukken uitlaatgastest rapport en diagnoise van de auto laten uitdraaien en samen met de defecte onderdeel opgestuurd.ik heb de onderdeel in april opgestuurd 2017 en zijn nu bijna in juli en elke keer krijg ik een antwoord dat het deze week defenitief is wat er uit de test is uitgekomen vanuit de fabriek hoor elke week hetzelfde laatst heb ik weer te horen gekregen dat het weer naar een ander fabriek is gestuurd weer voor een onderzoek.Heb meerdere keren met de verkoper contact en emailverkeer.Maar krijg geen defenitief antwoordt.ik wil mijn geld weer terug gestort hebben op mijn rekening.Ik vind dat ik lang genoeg gewacht heb een onderzoek duurt toch geen 3 maanden.ik vertrouw de verkoper niet terwijl ik gewoon 2 jaar garantie heb op het onderdeel.ik heb inmiddels een andere katalysator gekocht en laten monteren op de auto heb nu geen problemen.Ik wil.zo snel mogelijk mijn aankoopbedrag op mijn bankrekening en voel me opgelicht het kost bij elkaar 382 euro inclusief btw zonder retour verzendkosten daar heb ik ook nog 20 euro voor betaald.

Ik hoop dat u mij kan helpen met mijn probleem.

Vriendelijke groet,

V.a

Geld terug storten op mijn rekening.

Wij vinden dat Auto-katalysator.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto-katalysator.nl?