Klacht Auto-katalysator.nl: Slecht

Leee

Op 1 oktober heb ik een auto katalysator besteld.
Omdat ik gelijk een afspraak zou maken bij de garage zodat hij hem eronder kon zetten heb ik eerst gevraagd via de mail of dit product ook echt op voorraad was zoals op de site stond aangegeven. Ja deze is op voorraad en zou maandag gelijk verzonden worden zodat ik hem dinsdag in huis zou hebben. Toen kreeg ik maandag eind van de middag een mail dat het artikel ineens toch niet op voorraad is, omdat mijn bestelling al betaald was kreeg ik de mogelijkheid om 28,13 bij te betalen (zo dom dat ik dat ook nog gedaan heb) maar als ik dat deed zouden ze ervoor zorgen dat het alsnog maandag verzonden zou worden zodat ik toch dinsdag mijn bestelling optijd zou ontvangen en mijn auto zoals gepland naar de garage kon. Omdat ik direct moest betalen heb ik dit maar gedaan want ik had hem nodig. Dinsdag rustig afgewacht in alle vertrouwen totdat me pakketje eindelijk zou komen. Maar helaas niks, 100 x gebeld niks, de chat die eerst zo vlot was, niks.. mobiel nummer niks. Alleen via de whatsapp kon ik heel traag communiceren. Er was een fout gemaakt en het zou nu woensdag binnenkomen. Maar Helaas woensdag weer niks.Gebeld, gemaild, Niks....Uiteindelijk savonds toch een bericht gekregen dat het nu Donderdag bezorgd zou worden, mijn garage afspraak maar weer verzet. Donderdag kwam het uiteindelijk binnen ik wil mijn 28,13 op zijn minst terug. Heb dit aangeven maar daar moet nu al 3 weken over vergaderd worden. Jullie prijzen zijn top maar zo kan je echt niet met klanten omgaan. Zonde!

Jullie kunnen zo niet met klanten omgaan. Een fout kan gemaakt worden maar je kan niet eerst 24/7 bereikbaar zijn en als een klant vragen heeft omdat de bestelling veel te laat komt je klant laten barsten. Ik wil die extra kosten terug ik betaal geen 28,13 extra om mijn bestelling alsnog veel te laat geleverd te krijgen

Wij vinden dat Auto-katalysator.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto-katalysator.nl?