Klacht Auto KC Meerlaan: Auto met gebreken bij KC Meerlaan

Klachtnummer
# 131705
Gebruiker
Keeskramer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Citroen Picasso gekocht voor € 2000,- + € 400,- voor een uitgebreide servicebeurt =
€ 2400,-. Auto opgehaald en vertoonde al snel(binnen twee dagen) veel gebreken.
- Trillen
- Elektrisch systeem stuk
- Twee slechte banden
- Brandstof pomp stuk(laten slepen naar het bedrijf
Eigenaar gaf toe dat er "per ongeluk" geen servicebeurt had plaatsgevonden.
Ik kreeg geen geld terug maar mocht een andere auto uitkiezen.
MAZDA 5 voor € 2900,- + uitgebreide servicebeurt € 400,- = € 3300,-
Afgesproken een bijbetaling van € 400,- en KC Meerlaan zou de rest betalen.
Auto opgehaald en laten controleren door een erkend garagebedrijf.
- Twee slechte banden
- 2 steunbalken verrot
- Aandrijfas stuk
- Versnellingsbak stuk
Totale kosten € 2000,- en ook hier werd geconstateerd dat KC Meerlaan geen servicebeurt heeft gegeven.
Voorgesteld dat KC Meerlaan alleen de aandrijfas en versnellingsbak betaald(€ 800,-) en wij de rest.
Dat willen ze niet.

De oplossing

Terug betaling van € 800,-(wordt incl. btw gefactureerd) binnen 7 dagen na ontvangst factuur.
Indien niet akkoord, het volledige bedrag van de reparatie + gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten en vergoeding van inmiddels 1000 km die gereden zijn tussen mijn woonplaats en het bedrijf.
De laatste oplossing zal uiteraard via de rechtbank worden afgedwongen.
Wij geven het bedrijf een laatste kans op een fatsoenlijk oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto KC Meerlaan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties