Opgelost door Auto KC Meerlaan: Kapot geleverde auto

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118201
Gebruiker
Gav
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Auto is gekocht op 18juni en zou binnen een week afgeleverd worden voor 400 euro extra. Echter heeft de aflevering langer geduurd en is de auto kapot afgeleverd. Na 3 dagen starte de auto niet en moest terug na de garage ( veel onkosten aan gehad ). Auto bleek niet gereapeerd te zijn zoals het moest. Er is een leen auto verstrekt die onverzekerd bleek te zijn. Vervolgens is op 7 juli 2015 besproken dat de auto in die week afgeleverd zou worden. Telefonisch contact gehad en auto is nog steeds niet klaar. Ik heb een auto gekocht om de weg op te kunnen en niet om voor reparatie in de garage te staab. Dit bedrijf stelt ernstig in gebreken op meerdere vlakken en ben op het punt dat ik wil dat het contract ontbonden wordt. Echter heb ik ook een goede auto ingeruild

De oplossing

Ontbinding van het contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto KC Meerlaan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Gav
    Datum
    auto is nu goed geleverd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gav
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy