Klacht Auto KC Meerlaan: Niet overschrijven van ingeruilde auto

Klachtnummer
# 143566
Gebruiker
Michaeldronkers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een goede auto op huurkoop basis gekocht bij ze zg ik wel erbij
Doordat ik zaterdag 7juli j.l laat de nieuwe auto opgehaald heb ging alles hectisch
Maar goed ik de nieuwe auto oprijd nog op me naam gezet en zaken afgehandeld
Kom ik erachter dat ik de vrijwaring oude auto niet had
Ik gelijk mail gestuurd of ze vrijwaring wouden mailen
Dat zou maandag 9julli gebeuren
Maar tot op heden na mailen ,bellen,whatsappen met de nieuwe codes die ze nodig hebben
Maar tot op heden nog steeds niets gebeurt
Wel zogenaamd mensen sturen als ik niet betaal en dan ik weeeeeer bellen en dan krijg je te horen eerst betalen de termijn dat was het dan krijg ik vrijwaring
Heb inmiddels alles afbetaald
Vind jammer dat ze zo met me omgaan had een goed gevoel bij ze had graag meer auto,s. Daar willen kopen
En dat ik het dan op zo,n manier moet
Heb zelf een eigen klusse bedrijf dus weet dat je naar klanten moet luisteren
Klanten krijgen is makkelijk maar ze houden !!!

De oplossing

Gewoon dat de auto van mijn naam af komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto KC Meerlaan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties