Klacht Auto Kost: AUTO GEKOCHTE BORD COMPUTER STUK NU ZONDER AUTO EEN MIJ GELD : KLACHT GARAGE KOSTERS

JORGE1971

Op 21 december ben ik daar geweste en een auto gekochte ik he en aanbetaling van € 1000 euro betaalt...
Ze beloven om de auto naar drie dagen klaar is...
Ik heb mij auto terug op 21 februari 2015 volgens deze mensen de motor hebben schade moet een nieuw motor binnen zetten...
Op 21 februari heb ik mij auto gekregen maar met veel problemen start niet ramen gat niet open vel fout melding op bord computer en bord computer valt uit.
Auto is daar 5 keer gewest maar nooit gemaakt.
laatste tijd bord computer zwart moet rijden met gps om te controleren de snelheid diesel moet ik calculeren ... daar gewest naar ruzie conclusie nieuw bordcomputer.
afspraak gemaakt auto gebracht na twee dagen ze bellen naar mij of ga ik de auto allemaal betalen of ze geef de auto niet?
Ik ging daar ze geef de auto niet ik moet 2950 euro's betalen.
Ik heb all gezegd alles auto klaar is ik betaalt Well ik heb all 1000 euro's betaalt voor en auto kan ik niet rijden.

ik wil mij geld terug de aanbetaling plus van een boeten heb ik gekregen door ze hebben en auto van garage op mij name staan zonder verzekering maar boven kan ik niet alles uitleggen dus € 1400 euro's
Plus de auto's heb ik verhuurd door deze spelletjes door de auto voor mij werk is
Total € 1300 euro's
Dus ik wil total terug hebben € 2700 euro's
Ik wil de auto niet meer...
IK WIL NIKS MEER TE MAKEN MET DEZE OPLICHTERS

Wij vinden dat Auto Kost hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto Kost?