Klacht Auto-onderdelen24: Afspraak niet nakomen, vervolgens slechte service

Renaultellende

Men beweert dat onderdelen passen al je selecteert op kenteken. Dit is niet juist. Vervolgens zijn de retourkosten bijna net zo hoog als de materiaalkosten om deze firma goederen naar Berlijn wil verstuurd krijgen. Er wordt in het Engels gecommuniceerd en eerst beweerd dat er een 100% match is, na fotos en schermafbeelding van hun eigen site wordt het ineens 70%. Dan wordt ineens gewezen op de extra service die ik had moeten kopen om te retourneren. Dat is echt vals. Immers men moet nakomen wat wordt beweerd. Ik heb de delen nodig en door de lange levertijd (!) staat de auto meer dan een week stil. Gewoon bedrog en een slechte service die gericht lijkt op het afhouden van retouren.Mijn voorstel voor afwikkeling (zie onder) wordt beantwoord met : u krijgt 3% korting bij een volgende opdracht.

Ik heb voorgesteld om : op kosten van firma te retourneren, of om het juiste onderdeel te sturen, of om het geld terug te storten

Wij vinden dat Auto-onderdelen24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!