Klacht Auto-onderdelen24: Bedrijf weigert serieuze tegemoetkoming in de (hoge) verzendkosten na onacceptabel lange levertijd.

pech-uitlaat24

Ik heb helaas een erg negatieve ervaring met auto-onderdelen24.nl. Bestelde een aantal producten waaronder een uitlaat, hierdoor waren de verzendkosten bijzonder hoog (63 euro!). De artikelen waren echter voorradig volgens de website en de totaalprijs was nog altijd concurrerend ten opzichte van andere webwinkels. De bestelde uitlaat bleek echter niet op voorraad waardoor de bestelling pas ruim twee weken later werd bezorgd in plaats van na één of twee dagen. In de tussentijd heb ik regelmatig contact gezocht met de klantenservice en, later, met het transportbedrijf. De bestelling bleek namelijk ook nog een aantal dagen zoek toen deze eindelijk vanuit Duitsland was verzonden. Ik heb auto-onderdelen24 om compensatie gevraagd voor de hoge verzendkosten, het lange wachten en gebrek aan service en als oplossing een tientje op mijn 'shopping-account' aangeboden gekregen. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan.

Ik verwacht tenminste de helft van de verzendkosten teruggestort te krijgen op mijn bankrekening.

Wij vinden dat Auto-onderdelen24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!