Klacht Auto-onderdelen24: Defecte dynamo die ze niet willen vergoeden

Klachtnummer
# 330939
Gebruiker
TheBos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe dynamo gekocht voor Toyota Yaris. Na montage proefrit gemaakt. De dynamo werd gloeiend heet (brand gevaarlijk) Na een moeizame mail wisseling eindelijk de dynamo opgestuurd voor garantie. Volgens opgave zou de dynamo opgestuurd worden naar de fabrikant en zou dit 6 tot 8 weken duren. Wekelijks gemaild om de status op te vragen, krijg nietszeggende mailtjes terug waarin gevraagd word om geduld te hebben zou 6 tot 8 weken duren. Na 8 weken krijg ik een mailtje dat de dynamo 2 weken gelden opgestuurd is??? Dit i.v.m. het verzamelen van de gegevens voordat er opgestuurd kan worden . Krijg het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

De oplossing

Mijn klacht serieus nemen een en juiste oplossing aanleveren voor de defecte dynamo. (hoef geen nieuwe meer die heb ik al gekocht)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto-onderdelen24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties