Klacht Auto-onderdelen24: Gesjoemel met prijzen

A3

Aanbieding gekregen via mail van hun voor een veren set voor mijn auto voor 109 euro . Die prijs was die dag geldig , in de avond nog een herinnering gekregen van hun dat ik nog twee en half uur de tijd had om te bestellen .
Ik wilde toen meteen bestellen maar in de winkelwagen koste het ineens 135 euro .
Ik heb hier over een mail gestuurd naar hun dat dit niet klopt , ze stuurden toch een mail dat als ik binnen de door hun gestelde tijd bestelde ik het voor 109 euro zou krijgen . Hun reactie was dat prijzen nou eenmaal veranderen soms ,eerst gingen hun reacties in het Nederlands en later kreeg ik een reactie in het Engels dat ze de Nederlandse taal niet begrepen .
Het is een bedrijf uit Berlijn die onder verschillen de namen werk en de mensen voor de gek houd . Ze vinden het heel normaal dat als je mensen een aanbieding doet met als je voor 24 uur besteld krijg je het voor 109 euro , en als je dan ruim voor verstrijken van die deadline besteld hun het toch niet meer willen leveren voor dat geld .Het internet staat vol met klachten over hun werkwijze en dat van hun zusterbedrijven .

De set leveren voor de door hun aangeboden prijs .
En dan bedoel ik de set die ik wilde bestellen van eibach en geen goedkopere versie uit China

Wij vinden dat Auto-onderdelen24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A3
Uiteindelijke oplossing Hun aangeboden oplossing is kijken of ze een andere goedkopere set kunnen leveren voor dat geld . Verder moest ik mijn telefoonnummer even door geven dan zou ik over de kwestie gebeld worden . Heb dat gedaan en werd gebeld door iemand die nergens van af wist en die niet bekent was met de kwestie . Nu een maand lang aan het lijntje gehouden . Smoesjes gekregen in twee talen en zelfs voor leugenaar gezet door hun . Het was onmogelijk volgens hun dat ze mij de set voor 109 euro aangeboden hadden . Heb ze de screensaver gestuurd met hun aanbieding voor 109 euro maar nog was het niet zo . Weer gebeld met iemand die gebrekkig Nederlands sprak en die vertelde dat ik de set nu voor 126 euro kon krijgen en niet voor 109 euro . En anders moest ik de set maar ergens anders kopen . Het zijn gewoon oplichters die zich verstoppen achter hun taalbariere . Ze beheersen de taal niet en hebben lak aan de regels hier . Ze werken onder een tiental domein namen maar het komt altijd weer uit in Berlijn