Klacht Auto-onderdelen24: Gesjoemel met prijzen

A3

Aanbieding gekregen via mail van hun voor een veren set voor mijn auto voor 109 euro . Die prijs was die dag geldig , in de avond nog een herinnering gekregen van hun dat ik nog twee en half uur de tijd had om te bestellen .
Ik wilde toen meteen bestellen maar in de winkelwagen koste het ineens 135 euro .
Ik heb hier over een mail gestuurd naar hun dat dit niet klopt , ze stuurden toch een mail dat als ik binnen de door hun gestelde tijd bestelde ik het voor 109 euro zou krijgen . Hun reactie was dat prijzen nou eenmaal veranderen soms ,eerst gingen hun reacties in het Nederlands en later kreeg ik een reactie in het Engels dat ze de Nederlandse taal niet begrepen .
Het is een bedrijf uit Berlijn die onder verschillen de namen werk en de mensen voor de gek houd . Ze vinden het heel normaal dat als je mensen een aanbieding doet met als je voor 24 uur besteld krijg je het voor 109 euro , en als je dan ruim voor verstrijken van die deadline besteld hun het toch niet meer willen leveren voor dat geld .Het internet staat vol met klachten over hun werkwijze en dat van hun zusterbedrijven .

De set leveren voor de door hun aangeboden prijs .
En dan bedoel ik de set die ik wilde bestellen van eibach en geen goedkopere versie uit China

Wij vinden dat Auto-onderdelen24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A3
Uiteindelijke oplossing Hun aangeboden oplossing is kijken of ze een andere goedkopere set kunnen leveren voor dat geld . Verder moest ik mijn telefoonnummer even door geven dan zou ik over de kwestie gebeld worden . Heb dat gedaan en werd gebeld door iemand die nergens van af wist en die niet bekent was met de kwestie . Toen ik hem vertelde dat ik dat vreemd vond als hun willen kijken voor een oplossing dat hij dan niet eens weet waar het over gaan was het gesprek afgelopen en hing hij op .Verder willen ze niets doen , ze vinden het normaal om iemand een aanbieding te doen voor een bedrag en het er dan niet voor te leveren . Op hun site staat ook dat ze met geen enkele geschillencommissie wat willen doen . Volgens de Nederlandse wetgeving mag dit niet wat hun doen maar ze voelen zich boven de Nederlandse wet verheven en maken hun eigen regels hier . Ze werken onder een tiental domeinnamen waaronder ook autodoc , ze komen allemaal uit Duitsland en hebben allemaal lak aan de klanten .