Klacht Auto-onderdelen24: Het product is terug gestuurd, maar we hebben het geld nog niet terug.

Schermnaam

Wij hebben eind oktober 2017 een koelstoofreservoir voor onze fiat 500 gekocht, maar toen het product aankwam bleek dat het niet in de auto te passen. We hebben het product direct terug gestuurd en het geld terug gevraagd.

We hebben meerdere malen contact gehad met het bedrijf, elke keer wordt er een ander verhaal verteld. Eerst wordt gezegd dat het bedrag in reserve staat voor de volgende bestelling. (Wij willen hier helemaal niks meer bestellen!) En de volgende keer wordt ons verteld dat het geld al drie en een halve maand daarvoor al terug gestort is, maar na het controleren bij de bank blijkt dit niet te kloppen.

We hebben zelfs 7 euro extra betaald om "veilig" te betalen en 10 euro verzendkosten om het terug te zenden, maar dit heeft niks opgeleverd.

Het is nu maart 2018 en we hebben het geld nog steeds niet terug!

Wij willen het geld terug voor het product EN het geld voor de verzendkosten + de 7 eu voor het "veilig" betalen.

Wij vinden dat Auto-onderdelen24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!