Klacht Auto van der Burgh Maasdam: Komt afspraken niet na, is niet deskundig en verleent geen service

Klachtnummer
# 443265
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bracht mijn auto voor reparatie, prijsafspraak gemaakt € 350 a € 400, nieuwe brandstofpomp. Werd gebeld, het was al € 150 duurder en de auto deed het nog steeds niet. Ook konden ze me niet zeggen voor hoeveel ze de auto wel konden maken.
Ik kon mijn auto in oude staat terugkrijgen en moest € 150 betalen, voor een diagnose. die ik al wist, de auto doet het niet.
Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik € 100 kon krijgen voor mijn auto.
Waarom zou je een auto twv € 100 laten repareren voor € 400?
Mijn auto is eind maart 2020 APK goedgekeurd, met onderhoudsbeurt, inclusief 4 nieuwe banden.
Uiteindelijk heb ik € 75 betaald en mocht mijn auto met een lege accu meenemen. Zeer gevaarlijk om zonder gevaren lichten gesleept te worden.

De oplossing

Dit kan niet de 'normale' gang van zaken zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto van der Burgh Maasdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Auto van der Burgh Maasdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen