Klacht Auto Weber: teleurgesteld door garagehouder

Angeliquerichard

ik heb op 23 maart 2017 j.l. een groene polo 1.4 bij dit bedrijf gekocht met nieuwe apk erop. Aangezien dit een garage is met bovag en een erkend rdw keuringsstation had ik geen bedenkingen dat dit niet goed zou zijn . nadat ik thuis ben aangekomen heb ik 2 dagen rustig kunnen rijden en nergens problemen,helaas is s 'avonds 25 maart 2017 toen we wegreden bij de kids een raar geluid te horen en dit is dus continue verergerd zodat ik op 31 maart 2017 j.l. telefonisch contact met meneer Weber heb opgenomen en hij mij verzocht om met de auto terug te komen zodat hij er na kon kijken. aangezien ik in Landgraaf woon ben ik dus zaterdags terug gegaan met de auto en heb hem laten horen en zien wat er mis was met de auto. Ik heb hem netjes gevraagd hoe we dit gingen oplossen aangezien ik de auto pas 1 week in mijn bezit had,helaas zou er geen garantie op zitten ,maar aangezien ik zei dat hij wel een bovag garage was moest ik de onderdelen zelf maar bekostigen en zou hij dit wel kosteloos erin laten zetten ,ik vindt eigenlijk dat hij dit allemaal voor zijn rekening moet nemen aangezien ik pas 3dagen plezier van heb gehad.

zie bovenstaande tekst . reparatiekosten voor garage en niet voor mijn rekening

Wij vinden dat Auto Weber hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto Weber?