Klacht Auto Ypenburg: miskoop bmw 328xi

Klachtnummer
# 127584
Gebruiker
gypo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mooie bmw 328xi gekocht volgende dag bleek de cruisecontrol niet te werken
Vervolgens gingen alle alarmbelllen af dat de passagiers airbag en gordel niet zouden werken.
de bediening van de cruisecontrol was stuk en moest besteld worden het schuifdak was op de sleutel ingelezen .
Eenmaal thuis wilde ik het schuifdak vanbinnen afsluiten en dat ging niet
Weer naar de garage geweest voor het schuif/kanteldak en inbouwen van xenon verlichting volgens afspraak.
koplampen vol met condens. xenon velichting was weer gemaakt , cruisecontrol werkte weer en een certificaat erbij van het scm gecertificeerd alarm zat erbij .
bleek mijn auto was op een maandag nageken en afgemeld door de gecetificeerde monteur dat vond ik heel knap want op die dag heeft de auto bij mij thuis voor de deur gestaan.
cruisecontrol aanzetten en deze werkte niet
contact gehad en gevraagd of het niet mogelijk was of we onze oude ingeruilde auto terug konden krijgen maar zo werkte dat niet



De oplossing

2000 euro compensatie voor de inruilwaarde bmw 328xi

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto Ypenburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Auto Ypenburg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen