Klacht Autobedrijf Abma en Wolterink: Onveilige Auto

Teunissen

Ik heb 4 maanden geleden een auto gekocht die volgens verkoper perfecte staat is veel opties daarom was er ook niet veel te onderhandelen over de prijs .
3e week airco werkt niet meer.
nu 4 maanden verder afgelopen week fusee kogel met de aandrijfas afgebroken. hebben we geluk gehad dat het in een rustig straatje was want wil nie weten als we 50 of harder hadden gereden.
bij garage auto laten maken €350,- en gelijk maar nagevraagd of tie nog wel veilig was.
voor balk van de auto bijna doorgeroest komt niet door apk alleen als het gelast word. draagarmrubbers moeten vervangen worden €600,-
Heb contact met ze gehad over deze bevindingen en zeggen na 4 maanden doen we hier niks meer mee wij hebben er niet na gekeken maar zo doorverkocht.
Ik verwacht voor €1250,- geen auto waar ik jaren mee kan rijden maar 4 maanden vind ik ook erg weinig en als het me dan ook nog €950 kost om hem wee fatsoenlijk op de weg te krijgen. vind ik dat dit bedrijf tekort schiet

een tegemoet komen voor de kosten!!!!

Wij vinden dat Autobedrijf Abma en Wolterink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Abma en Wolterink?