Klacht Autobedrijf Arink: Koopovereenkomst laten tekenen voor B klasse ipv A klasse.

Nijenhuis

Op 20 april jl. aan het eind van de middag reed ik (77 jaar) langs Arink en wou kijken naar een A klasse. Er stond geen A klasse in de showroom maar achter stond er nog een. De manier van de verkoop ging mij veel te snel af en ik gaf aan dat ik toch wel erg moe was en wou er nog over na denken omdat de prijs wel erg hoog was maar hij wist me "even" te overtuigen dat het een goeie deal was en de koopovereenkomst lag al op tafel die ik maar even moest tekenen daarna kon ik dat papiertje wel weg gooien zei hij nog tegen me, dat stelde toch niets voor. Eenmaal thuis mijn leesbril gevonden en zag ik dat het een B klasse betrof te leveren NA 12 mei. Vanwege te hoge maandelijkse lasten heb ik hem toen willen annuleren. In overleg moest ik ipv 15%, Euro 1500,- betalen. Mijn dochter heeft op 22 mei contact gezocht met Arink om de auto toch nog te laten leveren maar deze was reeds verkocht. Ik ben van mening dat zij zich niet netjes/correct gedragen hebben en wil graag de 1500,- Euro retour.

Restitutie van 1500,- Euro voor een auto die ze niet konden leveren.

Wij vinden dat Autobedrijf Arink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!