Klacht Autobedrijf Beukers: Verouderde up-date van het navigatiesysteem

Klachtnummer
# 170393
Gebruiker
Eleonora
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze week een update gevraagd van het navigatiesysteem. Daar betaal je 130 ,67 Euro voor ( factuurdatum 26-05-2016) . Maar het systeem is verouderd. Rotondes die een jaar geleden al klaar waren zijn er nog niet in opgenomen.
Ik doe de update vanuit veiligheidsoverwegingen.
Ze zeggen dat de Toyota hoofdkantoren er geen moeite voor doen. Ik denk ook dat het niet per se aan deze dealer ligt. Maar je kunt met de Toyota Yaris hybride geen andere update krijgen, zeggen ze.

De oplossing

Dat ze van de Toyota hoofdkantoren mogelijkheden verschaffen tot echte updates tegen redelijke prijzen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Beukers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Beukers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen