Klacht Autobedrijf Blij: Geen compensatie naar foutieve reparatie

Klachtnummer
# 88993
Gebruiker
Richardobbes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 maanden geleden onze seat ibiza ter reparatie aangeboden. Brandstof pomp vervangen. Dit loste het probleem niet op. na de 3e keer heeft de garage de reparatie aan een ander bedrijf uitbesteed. Dit bedrijf constateerde dat niet de brandstof pomp defect zou zijn maar de ECU. De brandstof pomp is dus voor niks vervangen. In de tussentijd wel een leen auto gekregen van de Fa. Blij. Wij hebben aan het andere bedrijf 650 euro moeten betalen voor de ECU. Voor de brandstof pomp hebben wij aan de Fa. Blij 350,-- betaald. Aangezien deze niet vervangen hoefde te worden zouden wij in aanmerking moeten komen voor compensatie. Fa. Blij denkt hier anders over. Graag uw advies.

De oplossing

Minimaal € 200,-- retour voor foutieve reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Blij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Blij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen