Klacht Autobedrijf Box: Auto gekocht met nieuwe APK, APK blijkt ongeldig.

J89

Auto hier gekocht met nieuwe APK. Verkoper vertelde dat het een goeie auto is. Binnen een week was het slot kapot, kan gebeuren, laten repareren bij een andere garage. Deze garage vertelde ons dat deze auto levensgevaarlijk is en deze nooit door de keuring zou mogen komen. Grote scheuren in de achterband, levensgevaarlijk op de weg.

Contact opgenomen met autobedrijf BOX in Balkbrug. Het enige wat de eigenaar zei was: “Deze auto is gekocht zonder garantie, dus ik kan verder niets voor u betekenen”. Het APK bedrijf die het gekeurd heeft is niet van hem. Dit APK centrum staat wel op hetzelfde adres ingeschreven als Autobedrijf Box onder de bedrijfsnaam: “Onafhankelijk APK Keuringsstation Tromp Balkbrug”.

Kortom, dit autobedrijf is niet te vertrouwen. Koop hier dus geen auto. Grote kans dat je een kat in de zak koopt, wanneer je de eigenaar vraagt om een oplossing. Dan is zijn antwoord; ”zoek het maar uit”.

Inmiddels nu ook problemen met de koppeling en versnellingsbak. Hebben de auto nog maar 5 weken en is nog nauwelijks mee gereden.

Dus beter kijkt u verder bij een andere garage, dit bedrijf en deze eigenaar is niet te vertrouwen!

Autobedrijf Box
[verwijderd door moderator]
[verwijderd door moderator]
Plaats: Balkbrug

Auto retour, geld teruggeven.

Wij vinden dat Autobedrijf Box hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Box?