Klacht Autobedrijf Brooks: Beschadigd product ontvangen, Brooks antwoord: "Succes ermee"

Klachtnummer
# 318177
Gebruiker
Milann
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beschadigd product ontvangen. Aangezien autobedrijf Brooks het geld al heeft ontvangen is hun antwoord: "Dit is niet ons probleem, succes ermee".

PostNL geeft aan dat zij het product beschadigd hebben ontvangen in hun distributiecenter van Brooks.

Gewenste oplossing

Brooks neemt contact op met PostNL (om bezwaar te maken). Neemt daarna contact op met mij voor een compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Brooks hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Brooks?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen