Klacht Autobedrijf Brooks: Opgelicht!

Klachtnummer
# 446744
Gebruiker
Pieter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Verkeerde Linker buitenspiegel opgrstuurd gekregen via onderdelenlijn op kenteken. Onderdeel 20 euro en verzendkosten 9,95. Ik kreeg een verkeerde spiegel die ook nog een stuk was. Contact met hun opgenomen. Onderdelen boven de 15 euro die retour gedaan worden wordt 20 % op in mindering gebracht. Verzendkosten moet je zelf betalen. Toen ik hier vragen over stelde. Vertelde de garage.. staat in de voorwaarden. Ik heb hier geen tijd voor, ik heb hier klanten en gooide zo de hoorn er op. Klachtenkompas doe hier iets mee. Na wat onderzoek blijkt dat ze hier om bekend staan.

Gewenste oplossing

Ik wil graag volledig mijn geld terug incl. de verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Brooks hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Brooks?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen