Wij vinden dat Autobedrijf Brooks hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Autobedrijf Brooks: Verkeerde brandstof injector opgestuurd terwijl ik heel specifiek een verzoek heb ingediend.
Details
Klacht
Via onderdelenlijn een zoekopdracht tot een brandstof injector voor een suzuki swift 1.3 automaat uit 1999. Gezocht op kenteken. Een ander bedrijf had al gereageerd en gaf bij telefonisch contact aan dat ze bij nader inzien niet de juiste injector hadden (verschil tussen handgeschakeld en automaat). Brooks gaf bij telefonsich contact aan dat ze echt het juiste model hadden. Waarbij ik bovenstaande duidelijk vermeld heb. Besteld en betaald. De injector werd netjes opgestuurd naar mijn garage zoals vermeld in de gegevens. Wat blijkt...het is de verkeerde injector. Ik heb me direct gemeld en de injector direct terug gestuurd. Geen reactie op mail. Dan maar telefonisch contact. Of ik aub via de mail wilde reageren gericht aan een persoon welke er naar zou gaan kijken. Zo gezegd zo gedaan. Hierna totaal geen reactie meer ontvangen. Ook niet op mail die daarna volgden. Uiteindelijk ben ik nu ruime tijd verder en is er niks opgelost. Heel erg jammer. Bestellen ging goed. De after-service is bedroevend.Gewenste oplossing
Mij vergoeden in mijn onkosten. Ik heb de injector netjes en direct retour gestuurd. Ik heb gebeld. Ik heb gemaild. Ik krijg geen reactie terug. Blijkbaar krijg ik ook geen geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.