Klacht Autobedrijf De Jonge: Toyota de Jonge wil geld om mijn navigatie systeem te updaten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354212
Gebruiker
Auris rijder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn Toyota Auris 3 jaar terug nieuw bij Toyota de Jonge in Vlissingen gekocht.
In de tweede jaar voor een grote onderhoudsbeurt geweest maar het apparaat om de navigatie op te updaten was defect en ik zou later bericht krijgen wanneer ik weer terecht zo kunnen, maar nooit meer iets van ze gehoord.
Op 12 feb.2019 ben ik voor een onderhoudsbeurt bij Toyota de Jonge in Vlissingen geweest. En nu wilden ze mijn navigatiesysteem weer niet updaten, moest na lang praten de helft bijbetalen!

Zo gaat Toyota dealer de Jonge met zijn klanten om.

Ik ga daar nooit meer een auto kopen!

De oplossing

mijn navigatie systeem gratis updaten zoals Toyota Nederland dat beloofd heeft, 3 jaar gratis update!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf De Jonge hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Auris rijder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze willen niet mee werken Het kan ze niets schelen. Zelfs Toyota Nederland kan niets doen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Autobedrijf De Jonge?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen