Klacht Autobedrijf De Locht: misleiding van geplaatse advententie

Klachtnummer
# 151620
Gebruiker
charlotte
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op donderdag 28-1-2016 stond ene advententie marktplaats een fiat punto kenteken04-DJ-TH bovag garantie nap boekjes aanwezig toen ik daar kwam heb ik een proefrit gemaakt was top afgesproken een paar dingen nog maken dit nam het bedrijf de locht op zich geen punt voldaan aan afspraak savond opgehaald over geschreven op post kantoor terug na bedrijf de locht hij maakt papier in order rekend af en ik vroeg na die bovag garantie deed hij niet terwijl het wel geadventeerd op marktplaats had staan gehad .ik heb hem erop aangesproken maar hij bleef bij zijn besluit geen bovag garantie .
thuis nakijkend ontdek ik dat nap boekje niet aanwezig is ik heb ok dit na gebeld bij horsman wordt ik afgeschep met we kijken wel na tot op hede geen telefoon terug erover ik wens : dat wat hun adventeerd voor verkoop ok daadwerkelijk te krijgen bovag garantie en nap boekje dit is misleiden van consement en achteraf na auto omschrijving en kasseren van koopbedrag.

Gewenste oplossing

ik wens een bovag garantie zoals me het beschreven stond bij de adventie ( had het bedrijf dit maar niet moeten plaatsen op de advententie )
nap boekje ( had hij dit niet moeten erbij zetten op de advententie die hij geplaats heeft op marktplaats .)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf De Locht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf De Locht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen