Opgelost door Autobedrijf Driving Cars: Reparatie onder garantie met uitsluiting van arbeidsloon

Geachte heer,

Wij hebben van de week een afspraak met u gemaakt, aangaande reparatie van de door ons bij u op 3-12-2014 gekochte Peugeot 107 Urban Move kenteken 5-ZDG-47, in verband met een mogelijk kapotte versnellingsbak.
U stelt dat de reparatie onder garantie valt met uitsluiting van arbeidsloon.

Dit is echter bij de wet verboden.
Er staat namelijk geschreven dat ook bij tweedehands auto's tijdens de garantie periode alles kosteloos moet worden hersteld of vervangen.

Wij verwachten van u dat u hieraan zal voldoen en willen uiterlijk maandagmiddag een reactie van u ontvangen.

Helaas heeft u niet op onze diverse mails gereageerd.

Vriendelijke groet

Familie Janssens
Zeewolde

Aangezien wij geen vertrouwen meer hebben in uw bedrijf willen wij de auto retourneren en het totaal betaalde bedrag van € 4350,-- van u ontvangen.

Wij vinden dat Autobedrijf Driving Cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

G. Janssens
    Het bedrijf heeft zoals het zegt met het hand over het hart gestreken en de klacht verholpen. Hiervoor had men wel twee en een halve week de auto nodig omdat er een onderdeel moest worden besteld.
    Alle andere besproken zaken was helemaal niet meer onder de aandacht geweest van het bedrijf.
    Wij zijn ervan overtuigd dat de eigenaar van het bedrijf een grote oplichter is, waarbij wordt afgeraden aan eenieder om daar een auto aan te schaffen.
    Ga naar een Bovag bedrijf.