Klacht Autobedrijf Driving Cars: Weigeren kosteloos onder garantie te repareren.

G. Janssens

Geachte,
Op 3-12-2014 hebben wij een tweedehands Peugeot 107 Urban Move gekocht met 64000km op de teller voor € 4350,-- met daarbij garantie voor 6 maanden.

U nodigt ons uit om met de auto langs te komen zodat dit euvel verholpen kan worden maar stelt dat de reparatie onder garantie valt met uitsluiting van arbeidsloon.
Wij hebben u op de hoogte gebracht, door middel van mail bijlages, dat het bij de wet bepaald is dat reparatie bij tweedehands auto's onder garantie de kosteloos moet worden uitgevoerd.
Daarnaast zitten we nog steeds te wachten op het bumper plaatje voor het sleepoog gat, wat u bij aankoop beloofde op te sturen.

Tevens hebben wij u een aangetekende brief gestuurd met het verzoek hier schriftelijk binnen 14 dagen op te reageren. Helaas hebben wij nog geen bericht van u ontvangen.

Wij hebben u voorgesteld de aankoop te ontbinden tegen terug gave van het betaalde geld.

Vriendelijke groet

Familie Janssens
Zeewolde

Wij willen de aankoop ontbinden en het betaalde geld €4350,-- terug.
Is dat niet mogelijk dan willen we de betaalde garantie €400,-- en de reparatie kosten die we dan bij een ander bedrijf zullen moeten betalen van u ontvangen.

Wij vinden dat Autobedrijf Driving Cars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!