Klacht Autobedrijf Euromast: Beter vermelden in mail

Klachtnummer
# 293541
Gebruiker
Lilian-88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vermelden

De oplossing

Ik had om 13;00u high tea ik kwam eraan
En die vrouw zei *pas only*contant geld accepteren wij niet ik zei echt ja ik heb het niet die vrouw zei het staat in je email ik ging kijken stond er niet op pas op de site staat het *pas only* ik vind als je bij euromast reseveerd krijg je resevering bevestiging per mail dan moeten ze het bij je mail zetten je kan alleen met pin betalen want ik kwam daar voor het eerst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Euromast hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Euromast?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen