Klacht Autobedrijf Euromast: Vrijwaringbewijs en te laat overschrijving

aivie

Op 10 mei 2013 heb ik bij dit auto bedrijf mijn auto geruild en een bedrag bij betaald. wij hadden niet alle auto papieren bij de hand en afspraak was we nemen het nieuwe auto mee en onze auto konden wij daar laten en dat wij het nummer van deel 3 zou doorbellen en dan kon de overschrijven plaats vinden. ik heb dezelde dag een mail van deel 3 gestuurd en daarna de orgineel voor hun op gestuurd. de overschrijving van de auto zou dan 11 mei plaats vinden. maar dit is helaas niet gebeurd, de overschrijving heeft past op 22 mei 2013 plaats gevonden en vrijwarring bewijst tot nu toe niet ontvangen. elke keer als ik bel dan wordt gezegt, dat zij gaan sturen of is al verstuurd. bij de laatste keer telefonish gesprek zouden ze een kopie mailen. helaas dit ook niet gebeurt.

zoals de bedrijf zelf aan gaf dat wij hem moesten vertrouwen, moet hij ook laten zien dat hij te vertrouwen is. Ik wil mijn geld voor de wegenbelasting tot 22 mei 2013 die ik betaald heb terug. alle kosten/boeten die komen vanaf 10 mei 2013 is voor het bedrijf.
en ik wil zospoedig mogelijk de vrijwarring bewijs van de mercedes benz

Wij vinden dat Autobedrijf Euromast hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

aivie
    heeft na een paar dagen na het verkopen van het auto op naam gezet en dan de vrijwaring bewijst via mail gestuurd.

aivie

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Euromast?