Klacht Autobedrijf Hogewoning: Na verdwijnen pakket wordt er niets ondernomen

Autohogewoning

Heb een pakket met dhl verstuurd schijnt beschadigd te zijn is nu al week en 1 dag onderweg schijnt terug te worden gestuurd is onderdeel van camper en deze mensen willen op vakantie meerdere malen gebeld niemand kan mij vertellen waar het pakket is anders had ik het zelf wel opgehaald dhl zegt kan wel 14 dagen duren niet uit leggen en zeer frustrerend begrijp hier niets van fat niemand iets kan vertellen of ondernemen heel heel heel erg slecht niet uit te leggen

Pakket moet toch ergens voor het laatst gezien zijn laat daar een medewerker zoeken en contact opnemen met mij kan voorstellen door vakantie en drukte dat dit langer duurt maar dit is belachelijk desnoods ga ik dat pakket zelf ophalen als bekend is waar het ligt maar krijg totaal geen medewerking totaal niets doen ze voor me kunnen me ook niets meer vertellen als ik zelf kan zien belachelijk leuk dat alles volgens regeltjes gaat maar zelfdenkende mensen die wat ondernemen voor je dat zou de oplossing zijn dhl doe hier iets mee

Wij vinden dat Autobedrijf Hogewoning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Hogewoning?