Klacht Autobedrijf Hokkeling: Onbetrouwbaar en onbeschoft

#nooitmeerhokkeling

Slechte recensies schrijf ik nooit. Een slechte ervaring maakt een bedrijf niet slecht maar in dit geval wil ik andere mensen graag waarschuwen.
De koop van een cabrio met een kap die ‘in orde is’ blijkt de aankoop van een lek mandje met versleten spanbanden. We hebben ze de mogelijkheid gegeven dit op te lossen en met impregneren zou het probleem verholpen moeten zijn.
Helaas bleek dit niet het geval en moesten we constateren dat ook andere gemaakte afspraken niet waren nagekomen.
Bijvoorbeeld de functie voor het inklappen van de spiegels functioneerde niet en dit zou verholpen worden. Dit werd met het aanleveren van een bedieningsknop afgedaan. Bij navraag blijken de spiegels vastgeroest en lijkt dat de reden van de manier van afhandelen.
Bij aangeven deze zaken niet te kunnen accepteren en vragen naar een passende oplossing moeten we 2 dagen wachten op een antwoord en wordt er ontwijkend gereageerd. Uiteindelijk leggen wij de eis neer voor vergoeding van de niet nagekomen afspraken. Hierbij krijgen we de reactie dat we een slaatje proberen te slaan uit de koop van een oude auto. Een bijzondere reactie als je zelf niet eerlijk bent geweest en je afspraken niet nakomt.
Hun oplossing: auto terugbrengen. Prima zou je denken. Bij het terugbrengen gedraagt Hokkeling senior zich als een hork en maakt mijn partner uit voor misselijk mannetje. Er komt nauwelijks een normaal woord uit zijn mond en hij wenst ons nooit meer te zien. Uiteraard is dit insgelijks.

Niks meer is afgehandeld.

Wij vinden dat Autobedrijf Hokkeling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Hokkeling?