Klacht Autobedrijf Hokkeling: Slecht bedrijf

Klachtnummer
# 314690
Gebruiker
Sander11
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Johan en Dennis Hokkeling een 2e hands Nissan Qashqai gekocht.
Na een goede proefrit besloten de auto te kopen.
De dag erna de auto opgehaald (zonder Bovag garantie) en op de terug reis 215 km, trilde de auto.
Ik ben gestopt onderweg en kon niets vinden. De dag erna ben ik naar mijn eigen garage geweest (zoals ik Johan had gezegd bij aankoop) om hem na te laten kijken.
Hier kwam ik er achter dat er 3 banden APK afkeur zijn en de 2 achterbanden zelfs gevaarlijke canvas breuken hebben.
Ik heb Johan verteld dat ik er mijn dochter er in ga vervoeren en nu mag ik er niet meer mee rijden.

Gelijk heb ik Johan gebeld en zei ja pech, had je maar garantie moeten kopen.
Een redelijk gesprek gehad maar hij moest met Dennis overleggen.

Dennis zei het zelfde maar naar flink overleg wilden hij een tegemoetkoming van €47,99 doen voor 1 C-merk band.

Hier ging ik niet mee akkoord aangezien 4 nieuwe banden gewoon €650,- kosten.

Nadat ik werd uitgemaakt voor oplichter ben ik juridisch advies gaan inwinnen en ik heb een zaak tegen ze want ik sta in mijn recht.

Ik heb geen zin dat gezeur en had genoegen genomen met €100,- maar dat wilden ze niet.

Dus bij deze:

NOOIT meer een auto bij Hokkeling.

De oplossing

Geld terug van mijn nieuwe banden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Hokkeling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Hokkeling?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen