Opgelost door Autobedrijf Johan Meure: Afspraak niet nagekomen en slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 303872
Gebruiker
Jano64
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afspraak gemaakt voor het verkopen van mijn auto via ikwilvanmijnautoaf.
Een lange rit gemaakt van 200 km met 2 auto's ging ervan uit dat de gevraagde auto achter zal blijven ook heer D. was bekend van deze lange afstand Komt de heer D. aangelopen met een schade rapport en verteld mij dat er een schade aan de auto is geweest.Als leek was mij dit niet opgevallen maar er was inderdaad een schade verleden wat de dealer waar de auto toen is gekocht niks over heeft verteld en deze bijna onzichtbare schade was mij dus totaal niet bekend.Maar waar het mij het meeste omgaat is dat er van te voren geen informatie over deze auto uit 2014 is opgevraagd wat een kleine moeite is voor een garage.Het was dan gemakkelijker geweest om via de telefoon af te zeggen i.p.v. de vele gemaakte kilometers van totaal 800 km. voor twee auto's.Gewoon een kostenplaatje van €100,- aan benzine en veel tijd verloren waar je totaal niks aan hebt.
Graag zie ik de gemaakte kosten van €100,- terug op mijn bankrekening de verloren tijd neem ik dan maar voor lief.

De oplossing

Vergoeding van de benzine kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Autobedrijf Johan Meure is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Jano64
    Datum
    Vandaag een e-mail ontvangen van de desbetrefende inkoper van garage Johan Meure in Purmerend. De gemaakte kosten van ongeveer €100,- worden overgemaakt.
    Mijn idee is om van te voren de kosten voor het opvragen van een schaderapport te overleggen met de eigenaar die de auto wil verkopen. Vooral wanneer deze van ver moet komen deze kosten zijn veel minder dan de dure brandstof kosten.Op deze manier kan veel ergernis worden voorkomen voor beide partijen.
  2. Auteur
    Jano64
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jano64
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kosten die zijn gemaakt zijn vergoed door de inkoper van garage Johan Meure in Purmerend.Mijn complimenten voor de heer D inkoper van garage Johan Meure dat het op deze manier is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Johan Meure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen