Klacht autobedrijf kappee: auto met gebreken verkocht

Klachtnummer
# 39709
Gebruiker
edraket
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij dit bedrijf een auto gekocht, die 2 maanden later stuk ging.
volgens een automonteur mankeerde er van alles aan de motor, die op een hele slechte manier "gefixed" was.
Het verbaasde hem dat ik er nog 2 maanden mee had gereden.
Volgens hem moet de verkoper van de auto hier van geweten hebben, zelf de noodreparatie hebben uitgevoerd.
Ik heb het auto bedrijf via de mail van dit probleem op de hoogte gesteld en tot op heden nog geen reactie terug ontvangen.

De oplossing

Ik wil een teruggave van het bedrag wat ik voor de auto betaald heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat autobedrijf kappee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over autobedrijf kappee?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen