Klacht Autobedrijf Keja: Auto met verbogen gebrek

Sebas

Ik heb een week geleden een auto gekocht bij dit bedrijf. precies na 1 week is deze kapot gegaan! de versnellingsbak doet niks meer. volgens een monteur zijn dit de koppelingsplaten die stuk zijn. de auto heb ik zelf voor 450 euro gekocht aangezien de uitlaat gemaakt moest worden en rechter wielas en schokdempers ook vervangen moesten worden. bij de aankoop gaf de garage-eigenaar aan dat er geen garantie op de auto zat en dat hij zelf de auto getest heeft en deze het prima deed. ik ben echter van mening dat de auto niet binnen 1 week kapot kan gaan en heb ik dus contact opgenomen met de eigenaar; hij zei dat het pure pech was en dat hij mijn auto niet kon repareren aangezien de reparatiekosten waarschijnlijk net zo hoog zullen zijn als het bedrag wat ik ervoor betaald heb. ik heb gezegd dat ik het koopovereenkomst wil ontbinden aangezien de auto toch niet gerepareerd kan worden. volgens de eigenaar is dit niet mogelijk omdat er geen garantie op de auto is gegeven.

Als oplossing wil ik graag mijn geld terug. De eigenaar heeft al aangegeven dat de auto niet gemaakt kan worden dus wat er nog overblijft is dat ik mijn geld terug krijgt. ik wil de koopovereenkomst ontbinden op basis va het niet verstrekken van de juiste informatie over het voertuig, verborgen gebrek, en dat de verkoper niet aan zijn wettelijke verplichten om mij al koper hiervan op de hoogte te stellen is nagekomen. ik ben echter van mening dat dit een soort oplichting is geweest aangezien het een verborgen gebrek was die als aanwezig was voor dat ik de auto gekocht had.

Wij vinden dat Autobedrijf Keja hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!