Klacht Autobedrijf Kiewiet auto's: Wij voelen ons belazerd bij aankoop en reparatie scootmobiel

# 81976
Slootje

Scootmobiel gekocht voor € 850 zonder garantie. Na 3 weken waren de lagers stuk en werd er gezegd dat er geen lange afstanden en ook niet mee over hobbels gereden mocht worden. Laten repareren, kosten € 150 Weer 3 weken later de rem stuk, is kosteloos gerepareerd, later bleek dat de draden waren doorverbonden, waardoor de rem naar 2 weken weer stuk was, draden doorgebrand. Nu werd ons verteld dat hij niet weer gemaakt kon worden en werd ons een andere aangeboden met bij betaling van € 750 maar als je geen geld hebt kan dat dus niet. Na zoektocht bij bedrijven werden we verwezen naar gespecialiseerd bedrijf in hulpmiddelen, hier hoorden we dat hij wel gemaakt kan worden, maar ook dat als rem de eerste keer goed gerepareerd was dit niet was gebeurd en ook dat er bijna geen onderdelen meer voor te krijgen zijn. Als bij aankoop dit was vermeld hadden we de scootmobiel niet gekocht. Nu 3 maand later € 1000 kwijt en geen rijdende scootmobiel en geen geld voor een ander.

Wij hadden graag gezien dat jullie probleem anders hadden opgelost. Een halve maandsalaris uitgegeven en dan als oplossing ook nog eens weer bijna een halve maandsalaris vragen. Wij weten inmiddels dat er bij de tweede reparatie al iets niet goed is gegaan. Ons was medegedeeld dat er een andere gebruikte rem op kwam en dat is niet gebeurd. Rem is schoongemaakt en de draden zijn doorverbonden, waardoor later de draden zijn doorgebrand. Als reparatie van de rem was gegaan zoals was gezegd, waren de draden niet doorgebrand. Dit is ons door een ervaren scootmobiel monteur verteld.

Autobedrijf Kiewiet auto's is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Slootje
    We hebben geen reactie gehad van Kiewiet, ze doen dus niets met deze klacht.

Slootje

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Kiewiet auto's?