Klacht Autobedrijf Kortenray: Nalatigheid afleveren auto

Klachtnummer
# 69090
Gebruiker
Julia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Auto gekocht en vrijdag 18 juli 2014 opgehaald. Bij aankoop beloofd auto netjes af te leveren, APK- keuring en airco-storing zou verholpen worden. Daarnaast is door de garage een nieuw stuur ingezet. Bij terugreis van Bemmel naar Julianadorp, binnen anderhalf uur stopten de richtingaanwijzers ermee en we hadden al vernomen dat de airco het niet deed. ANWB erbij en die kon het niet verhelpen. Auto moest door een garage gemaakt worden. Deze gaf te kennen dat de auto nooit is nagekeken. We moesten onverantwoord naar huis rijden zonder richtingaanwijzers. Volgende dag Kortenray gebeld hoe we dit konden oplossen. Afgesproken om auto in Julianadorp te laten maken en de gemaakte kosten aan hun door te geven. We hebben volgende dag meteen gebeld en kregen vervelende reacties. Na meerdere telefoontjes en twee mails hebben tot nu toe geen reactie ontvangen. Wat nu ?

De oplossing

Geld terug gemaakte kosten (245,17 Euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Kortenray hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Kortenray?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen