Klacht Autobedrijf Kortenray: Nalatigheid afleveren auto

Julia

Auto gekocht en vrijdag 18 juli 2014 opgehaald. Bij aankoop beloofd auto netjes af te leveren, APK- keuring en airco-storing zou verholpen worden. Daarnaast is door de garage een nieuw stuur ingezet. Bij terugreis van Bemmel naar Julianadorp, binnen anderhalf uur stopten de richtingaanwijzers ermee en we hadden al vernomen dat de airco het niet deed. ANWB erbij en die kon het niet verhelpen. Auto moest door een garage gemaakt worden. Deze gaf te kennen dat de auto nooit is nagekeken. We moesten onverantwoord naar huis rijden zonder richtingaanwijzers. Volgende dag Kortenray gebeld hoe we dit konden oplossen. Afgesproken om auto in Julianadorp te laten maken en de gemaakte kosten aan hun door te geven. We hebben volgende dag meteen gebeld en kregen vervelende reacties. Na meerdere telefoontjes en twee mails hebben tot nu toe geen reactie ontvangen. Wat nu ?

Geld terug gemaakte kosten (245,17 Euro)

Wij vinden dat Autobedrijf Kortenray hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Kortenray?