Klacht Autobedrijf Kroon Barneveld: Levering ondeugdelijke brommobiel aan vrouw van 85 jr

Klachtnummer
# 303763
Gebruiker
H. van Veldhuysen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder van 85 jr heeft bij Autobedrijf Kroon Barneveld een brommobiel gekocht, waarbij tijdens de testrit bij aflevering, met de verkoper ernaast, gelijk schade is gereden. Later is gebleken dat dit niet aan mijn moeder was te wijten, maar dat de brommobiel ondeugdelijk was. Namelijk als er gas wordt gegeven dan gebeurt er eerst niets en daarna klapt ie ongecontroleerd naar voren.
Verschillende getuigen, waaronder een rijschoolhouder en specialist, bevestigen dat er met deze brommobiel niet te rijden was, en zeker niet door een vrouw van 85 jr.
Na dit ongeluk durft mij moeder überhaupt niet meer te rijden en is Kroon aangetekend verzocht de brommobiel terug te nemen en het aankoopbedrag, incl de niet uitgevoerde afleverkosten, terug te storten.
Op het aangetekend schrijven naar Kroon is geen reactie meer ontvangen.
Zo ga je dus met klanten om en hoe durf je zo'n gevaarlijke ondeugdelijke brommobiel aan een vrouw van 85 jr te verkopen!!!

De oplossing

Brommobiel terugnemen en geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Kroon Barneveld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Kroon Barneveld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen