Klacht Autobedrijf Kroon Barneveld: Levering ondeugdelijke brommobiel aan vrouw van 85 jr

H. van Veldhuysen

Mijn moeder van 85 jr heeft bij Autobedrijf Kroon Barneveld een brommobiel gekocht, waarbij tijdens de testrit bij aflevering, met de verkoper ernaast, gelijk schade is gereden. Later is gebleken dat dit niet aan mijn moeder was te wijten, maar dat de brommobiel ondeugdelijk was. Namelijk als er gas wordt gegeven dan gebeurt er eerst niets en daarna klapt ie ongecontroleerd naar voren.
Verschillende getuigen, waaronder een rijschoolhouder en specialist, bevestigen dat er met deze brommobiel niet te rijden was, en zeker niet door een vrouw van 85 jr.
Na dit ongeluk durft mij moeder überhaupt niet meer te rijden en is Kroon aangetekend verzocht de brommobiel terug te nemen en het aankoopbedrag, incl de niet uitgevoerde afleverkosten, terug te storten.
Op het aangetekend schrijven naar Kroon is geen reactie meer ontvangen.
Zo ga je dus met klanten om en hoe durf je zo'n gevaarlijke ondeugdelijke brommobiel aan een vrouw van 85 jr te verkopen!!!

Brommobiel terugnemen en geld terugstorten

Wij vinden dat Autobedrijf Kroon Barneveld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Kroon Barneveld?