Wij vinden dat Autobedrijf Meis Heerlen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Autobedrijf Meis Heerlen: Oplichter bah bah
Details
De klacht
2 jaargeleden een auto gekocht bij hun, stom dat ik niet eerst had gekeken op de site over waarschijnlijke kenmerken van de auto Bleek achteraf een schade auto uit duitsland te zijn.Nu de hele onderkant van mijn auto is maar geplakt bumper binnenkant hebben ze met tape geplakt de karterpan maar met iets samen gesmolten want je kon geen olie verversen. ook nieuw eronder moeten laten zetten. De uitlaat is geplakt provisorisch, de koplamp hebben ze geplakt. Een andere kleur deur maar dat had ik wel al gezien bij de aankoop.
Meest slechte oplichter wat er bestaat en dan nog de hoofdprijs vragen voor auto's. HIJ MOET ZICH SCHAMEN.
De oplossing
Dat er eens goed gekeken word wat hij voor een auto's verkoopt aan de mensen. Diep triest dit. mensen betalen de hoofdprijs en krijgen rotzooi waardoor ze nog meer geld kwijt zijn. Ze moesten zich schamen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.