Wij vinden dat Autobedrijf Meis Heerlen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Autobedrijf Meis Heerlen: Slecht behandeld
Details
De klacht
Vandaag langs geweest voor een Audi A6 te bekijken, de persoon die ik aansprak was netjes en correct voor eventuele inruil op de Audi A6. De persoon heeft de inruil auto bekeken en gaf aan dat deze nog netjes uitzag, vervolgens kreeg ik koffie en werd de verkoper erbij gehaald deze man ging tekeer tegen mij en zei dat de Audi te goedkoop was en dat de inruil nog geen 1200 € waard was., betreft inruil fiat croma 2008. min verkoop waarde 3000 € en met een grote mond tegen mij als klant wegwezen wat denk je wel voor inruilen op een Audi A6 die al te goedkoop in de verkoop staat, waar ik op reageerde dat deze zeker niet de goedkoopste is maar dat ik gewoon in de buurt woon en langs kom voor bezichtiging en geen 100 km hoef te rijden voor bezichting auto.Dit is mij nog nooit overkomen dat ik zo brutaal werd behandeld als klant
Gezien meis auto maar 2 sterren heeft mogen ze van er nul van maken
Was de eerste keer bij meis auto en de laatste keer
De oplossing
Netjes en correctBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.