Klacht Autobedrijf Meis Heerlen: Slecht behandeld

Klachtnummer
# 438453
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag langs geweest voor een Audi A6 te bekijken, de persoon die ik aansprak was netjes en correct voor eventuele inruil op de Audi A6. De persoon heeft de inruil auto bekeken en gaf aan dat deze nog netjes uitzag, vervolgens kreeg ik koffie en werd de verkoper erbij gehaald deze man ging tekeer tegen mij en zei dat de Audi te goedkoop was en dat de inruil nog geen 1200 € waard was., betreft inruil fiat croma 2008. min verkoop waarde 3000 € en met een grote mond tegen mij als klant wegwezen wat denk je wel voor inruilen op een Audi A6 die al te goedkoop in de verkoop staat, waar ik op reageerde dat deze zeker niet de goedkoopste is maar dat ik gewoon in de buurt woon en langs kom voor bezichtiging en geen 100 km hoef te rijden voor bezichting auto.

Dit is mij nog nooit overkomen dat ik zo brutaal werd behandeld als klant

Gezien meis auto maar 2 sterren heeft mogen ze van er nul van maken

Was de eerste keer bij meis auto en de laatste keer

De oplossing

Netjes en correct

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Meis Heerlen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Meis Heerlen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen