Klacht Autobedrijf Meis Heerlen: Waardeloze firma met een waardeloze eigenaar

Klachtnummer
# 471564
Gebruiker
Justice
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als klant zijnde wordt je niet netjes behandelt.
De eigenaar heeft geen begrip voor je op geen ene manier.
Ik ben niet akkoord gegaan met een voorstel en werd meteen weggestuurd op een grove manier.
Dit hoort niet zo te zijn.
Bij automeis hoef je absoluut niet te rekenen op respect en klantvriendelijkheid.
Kortom komt het erop neer dat als je geen auto koopt bij automeis, je word aangezien voor stront.
Eigenaar geeft hier helaas het slechte voorbeeld.
Ook adviseer ik iedereen die dit leest geen auto meer te kopen bij automeis omdat de autos ook 90% niet in orde zijn.
Kilometerstanden en technische mankementen worden verborgen.
LET OP : KOOP GEEN AUTO BIJ AUTOMEIS !!
OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS

De oplossing

Faillisement aanvragen en nooit meer een bedrijf beginnen !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Meis Heerlen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Meis Heerlen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen