Klacht Autobedrijf Melse Goes: Vervanging koppelingsplaat binnen garantieperiode

Klachtnummer
# 150527
Gebruiker
anitamagdalena
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn Peugeot 206 nu 5 weken en vorige week is de koppelingsplaat zo maar kapot gegaan. Ik heb de auto naar de dichtstbijzijnde garage gebracht en deze heeft aangeboden om de auto te transporteren naar Goes, dat was niet nodig. Nadien heb ik al gebeld en een mail gestuurd naar Melse maar ik heb tot op heden geen antwoord gekregen. Ik heb de garantievoorwaarden bekeken en hoewel Melse voorstelt de helft te betalen staat er in de Bovag garantiebepalingen dat ik gewoon garantie heb en hij dus het hele bedrag dient te betalen. Ik heb de auto ondertussen laten maken en zelf betaald maar graag zie ik het hele bedrag van € 600,00 op mijn rekening gestort.

De oplossing

Het hele brdrag van de reparatie op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Melse Goes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Melse Goes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen