Klacht Autobedrijf Mulder: rekening voor iets wat de klacht niet heeft weggehaald
Details
Klacht
Ze hebben de ring in het stuur schoongemaakt die was vuil, daarom bleeft u airback lampje branden. zal een keer vervangen moeten worden, maar dat kan niet nu wij hebben dat onderdeel niet op de plank. Maar het lampje is uit hoor!, kan niet garanderen, dat die niet weer een keer gaat branden. Maar dan kan ik nu toch gewoon weer rijden, zonder risico en als het dan weer gebeurd, kan ik dan van te voren bellen zodat jullie dat onderdeel kunnen bestellen en er dan in zetten ?Ja hoor mijnheer de Wit, geen probleem.
lampje brand gewoon zoals hij al brande voor ik hem weg bracht, Ik terug... wij hebben geconstateerd dat het lampje bleef branden, dat vroeg u toch? Ja om het op te lossen, wat dus niet gebeurd is en dat kost mij nu bijna 65 Euro!!
Heb hem 1 keer bij een andere garage gebracht, n.b. op hun verzoek en nu heb nu dus een onderhoud kontrakt breuk vertelden ze me en dan vervalt de lak garantie dus. Ja dat ligt aan de fabriek die dat heeft geconstateerd zo werd me verteld.
Gewenste oplossing
Ik heb een rekening bijgevoegd gekregen indien ze het onderdeel, wat zou zijn schoongemaakt: 00004112CA Contact; gaan vervangen dat dat € 195,99 zal gaan kosten. Ik vind dan dat ze die nu in rekening gebracht € 64,34 eraf moeten halen.Ook vind ik, dat ze de afgesprongen lak kosteloos moeten repareren. En niet zo klungelig zoals ze de laatste keer met een kwastje hebben gedaan. Ik heb toen extra moeten betalen voor een extra schuifdeur aan die kant, die we er speciaal in hebben laten zetten, om makkelijker bij onze gehandicapte dochter achterin te kunnen komen. Juist die kant springt de lak er af op naden maar ook willekeurig op sommige plekken.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.