Opgelost door Autobedrijf Mulder: Selfs het airback lampje brand weer op 17-10-2015 na reparatie op 18-09-2015

Frans de Wit

Ik heb, zie de vorige klacht bij elkaar 4 keer onze aangepaste rolstoel auto terug gebracht bij garage Mulder. Heb wel een bruikleen auto de laatste keer mogen gebruiken. Maar daar kon natuurlijk geen rolstoel in. Maar vanuit Zwijndrecht naar Dordrecht elke moeten fietsen is ook geen pretje. Maar waar het over gaat is dat nu al weer de airback lamp brand. Heb een paar weken zonder deze fout kunnen rijden. Is "gerapereerd op 18 september j.l. toch niet normaal te noemen of wel? Als ik nu dagelijks vele kilometers op de weg zal zitten. Ik heb slechts 56.000 km op de teller staan in ruim 10 jaar. Want we hebben een tweede auto die gebruikt wordt door mijn vrouw voor haar werk. Deze wordt vnl gebruikt voor onze gehandicapte dochter.

Dat die kosteloos gerepareerd wordt en ik ook nu weer een bruikleen auto meekrijgt. En dit keer gelijk met een volle tank graag

Frans de Wit
    Ik heb net een telefonische afspraak gemaakt, kan pas 2 november, daar werd al weer meteen vermeld, ja mijnheer misschien vinden we wel weer andere oorzaken, waardoor het lampje weer brand!
    Zo blijven ze iemand natuurlijk geld uit de zak kloppen. Ik heb bij elkaar al € 253,00 betaald; ben de auto 4 keer kwijt geweest. Dit is een rolstoel vervoer auto ivm gehandicapte dochter, dus ik wacht er deze keer op, tekent niets. Vind dat dit garantie is. Ze kunnen wel bezig blijven met iets te vinden
    Geachte heer de Wit,

Mocht u dit met ons willen bespreken dan weet u inmiddels wie en hoe u ons kunt bereiken. De contactpersonen binnen ons bedrijf zijn u namelijk bekend. Wij willen graag met u in gesprek maar wij houden alleen wel op met steeds weer opnieuw via dit platform te communiceren.

Frans de Wit
    Ik speel het via deze klachtenkompas omdat mij is gebleken dat er telkens wordt afgeweken van telefonische afspraken die gemaakt zijn en werden. Als er een positieve reactie komt en het ook daadwerkelijk wordt opgelost, dan is het voor mij afgedaan en opgelost. Staat het hier zwart op wit, van garage Mulder slechts dan wordt een afspraak kwa financiele afwikkeling nagekomen. Nu nog goede reparatie graag. Ik wil dat volgende week maandag de 2e november hij kosteloos wordt gemaakt onder garantie.
    Geachte heer de Wit,

Uw antwoord verbaast ons ten zeerste. U kunt, zoals al eerder aangegeven. via de bekende weg met ons contact opnemen. Dit is echter wel onze laatste reactie via dit platform.

Autobedrijf mulder
    Frans de Wit
    Na 6 keer de auto weggebracht te hebben is 't opgelost, het lampje brand niet meer. Mulder is erg coulant geweest met deze rekening, begreep eerst de opmerking niet van: "heb u hem al zien staan?", dat had ik wel van grote afstand en liep zelfs een keer terug, want hij leek wel weer nieuw!? Later bleek dus dat hij helemaal in de was gezet is. Zelfs 't nieuwe onderzoek en de APK keuring hebben ze gratis gedaan. Hoefde nu alleen de onderdelen en arbeid bij te betalen. Totaal € 500,00

Frans de Wit

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Mulder?