Klacht Autobedrijf Noordhoek en Hage: Oplichters in valse beloftes

Klachtnummer
# 520467
Gebruiker
Ronald
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 jr geleden een Seat Leon gekocht, hier zou volledige garantie op zitten maakt niet uit wat er kapot gaat 1 jr lang....
dit zou gaan via een ander bedrijf die deze service aanbiedt.
Hierover zou je een mail krijgen en bevestiging, mail gekomen bevestiging duurde en duurde, nee nee komt eraan.
Na lang wachten zelf heb servicebedrijf gebeld waar de bevestiging bleef, na wat doorvragen kwam de aap uit de mouw.. noordhoek en have had nog een factuur openstaan bij ze... hierop met de oplichters contact opgenomen... na +/- 2 maanden eindelijk de “garantie” deze bleek toch anders... gezien de km stand van de auto was de garantie gering...
Tijdens de proefrit schokte het motorblok, dit aangegeven na de proefrit nee nee dat was water op t motorblok, en heeft lang stil gestaan (achteraf nooit moeten kopen...) maja toch gedaan 4mnd later werd t steeds erger, en erger... bij de garage van alles geprobeerd, maar het zat in het motorblok, was niet zomaar te repareren ...
al met al dit was bekend bij verkoop, en nu ik deze verhalen lees wordt dit gevoel bevestigd... oplichters zijn het... bah jammer dat je zo aan je geld moet komen en als oplichter door het leven moet gaan...

De oplossing

Aankoop bedrag terug, maar dat kan ik wel vergeten. Vooral bekend maken dat dit bedrijf niet te vertrouwen is!

3 reacties

  1. Auteur
    Autobedrijf Noordhoek en Hage
    Datum
    Goedemorgen beste heer/mevrouw,

    Dank voor uw bericht en uitleg.

    Er zijn veel zaken veranderd in het bedrijf en we ontvangen graag een mail van u met uw persoonlijke gegevens, zodat we contact met u op kunnen nemen.

    Zou u dit willen mailen naar: info@noordhoekhage.nl ?

    Alvast dank voor uw moeite!

    Met vriendelijke groeten,

    Noordhoek & Hage Automotive
  2. Auteur
    Ronald
    Datum
    Grapjas, kansen vergooit
  3. Auteur
    Autobedrijf Noordhoek en Hage
    Datum
    Beste heer,

    Dank voor uw reactie.

    Het is naar ons idee nooit te laat, zeker niet als we niet weten om welke Seat dat het gaat of wie u bent.

    Nogmaals de vriendelijke vraag of u uw gegevens wilt doormailen naar:
    info@noordhoekhage.nl

    Van hieruit kunnen we het nakijken en persoonlijk contact met u opnemen.

    We betreuren de gang van zaken, maar willen graag proberen om het alsnog netjes met u op te lossen.

    Alvast dank voor uw moeite!

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Noordhoek en Hage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen