Opgelost door Autobedrijf Noteboom: Niet klantvriendelijk daar waar het reparatie betreft na drievoudig hetzelfde gebrek aan de auto.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 272964
Gebruiker
yvoba
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na de aanschaf van een hyundai bij dit bedrijf brak na een jaar ( net na de garantie) de deurklink van het rechterportier af. Is in juli 2016 gerepareerd.
Hierna brak ook de andere kant....wederom in reparatie en wel augustus 2016. We hebben hiervoor een gereduceerd bedrag betaald omdat de garantie net verlopen was.
Nu iets meer dan een jaar later staan we weer met de klink van de passagierskant in ons handen. Dus terug.....wederom wordt een (zij het gereduceerd) bedrag gevraagd voor reparatie. Ik vind dit geen service...
We gaan voorzichtig met onze spullen om en een portier hoort niet een jaar na reparatie weer stuk te gaan. Zo blijven we aan de gang.

De oplossing

Reparatie van het portier op kosten van de garage.

5 reacties

  1. Auteur
    yvoba
    Datum
    Helaas nog geen reactie
  2. Auteur
    Autobedrijf Noteboom
    Datum
    Goedemiddag,
    U heeft contact met onze aftersales manager. Deze komt met een passende oplossing.
    E.e.a. is reeds telefonisch met U besproken.
    Met vriendelijke groet,
    Autobedrijf Noteboom
  3. Auteur
    yvoba
    Datum
    Idd contact geweest, oplossing nog niet geboden.We wachten af.
  4. Auteur
    yvoba
    Datum
    We wachten nog steeds af
  5. Auteur
    Autobedrijf Noteboom
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,
    U bent benaderd door onze aftersalesmanager. Deze heeft de kwestite openstaan bij Hyundai Nederland.
    Mijn voorstel om de communicatie te laten verlopen via info@noteboom.nl Dit werkt sneller en kan hij 1 op 1 met u communiceren.
    Met vrinedelijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yvoba
Datum
Uiteindelijke oplossing Inmiddels naar tevredenheid opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy