Opgelost door Autobedrijf Noteboom: Niet klantvriendelijk daar waar het reparatie betreft na drievoudig hetzelfde gebrek aan de auto.
Details
Klacht
Na de aanschaf van een hyundai bij dit bedrijf brak na een jaar ( net na de garantie) de deurklink van het rechterportier af. Is in juli 2016 gerepareerd.Hierna brak ook de andere kant....wederom in reparatie en wel augustus 2016. We hebben hiervoor een gereduceerd bedrag betaald omdat de garantie net verlopen was.
Nu iets meer dan een jaar later staan we weer met de klink van de passagierskant in ons handen. Dus terug.....wederom wordt een (zij het gereduceerd) bedrag gevraagd voor reparatie. Ik vind dit geen service...
We gaan voorzichtig met onze spullen om en een portier hoort niet een jaar na reparatie weer stuk te gaan. Zo blijven we aan de gang.
Gewenste oplossing
Reparatie van het portier op kosten van de garage.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.