Klacht Autobedrijf Oosting: Auto gekocht,volgens bedrijf met apk

Klachtnummer
# 168074
Gebruiker
artur2010
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb auto gekocht volkswagen passat 2.0 benzine 74-PN-HJ ,We hebben die auto gekocht 05-02-2016,Volgens Oosting was nieuwe apk,ik weet het niet waroom is zo gebeurd misschien omdat een pool bent?Deze auto heeft mij 4.500 gekost,?(Ik he daar 7 jaar voor gespaard)Deze garage ben ik opgelicht ,naar 8 weken kreg ik boete van 130Euro van RDW omdat deze auto heeft geen apk,,Mijn vriendien naar garage gebeld maar is zo snel weggewezen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Autobedrijf Oosting hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Autobedrijf Oosting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen